خدای عزیزم سلام
اینجا همه چیز خوبه.هیچ پسری احساس هیچ دختری رو به بازی نمیگیره.دست های هیچ پدری خالی نمیمونه و اصلا سگ دو زدن معنی نداره.اینجا رو زمین عدالت برقراره وملاک برتری ادما تقواست نه رنگ پوست و ملیت.اینجا ادم دنبال کمک کردن به همنوع هاشونن میبینن یکی ناراحته داغون میشن تا خوشحالش نکنن اروم نمیگیرن.همه قانع همه دارای مناعت طبع همه برای دیگران خوبی و خوشبختی میخوان.اصلا گدا تو خیابونا نیست نه کودک کاری نه فالگیری.همه دارن تلاش میکنن با کمک به همدیگه یه دنیای بهتر بسازن هیچ کس خودخواه نیست و نمیگه بدبختی دیگرون به من چه؟اینجا مردم حروم نمیخورن هیچ کس واسه کارای کوچیک و بزرگ رشوه نمیگیره و حق هم و ضایع نمیکنن هرگز!اوه نمیدونی تو کتابخونه ها چه غلغله ای شده مردم دنبال اینن ببین تو تاریخ چی گذشته که چشاشون باز شه و عبرت بگیرن.هرکسیم سرش تو کار خودشه نه دخالتی نه قضاوتی.همه هم همدیگر رو دوست دارن اصلا هم تظاهر نمیکنن.سعی میکنن مثل حرفاشون باشن و شعار ندن.خدایا اینجا همه چی سرجای خودشه حتی قدرت دست بعضیا اره حتی بمب بارون های روی سر مردم و نسل کشی ها.اصلا هم لازم نیست بگردی ببینی چی جای خودش نیست مثل اون بازیه تو مهدکودک.اصلنم دلمون نزده این بازیه.خدایا ما همونایی هستیم که یه مدت بنده ات بودیم یادته مارو؟؟؟مگه نگفتی زمین و زنده میکنی؟مگه نگفتی صدات کنیم تا اجابتمون ک فردا تولدمه...
ما را در سایت فردا تولدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 3:19